my new hobby: tellydoodling

Being a natural-born multitasker, I’m used to doing lots of things whilst watching the television. Eating, Wordfeuding, telephoning, reading e-mails and exercising are amongst my favourite combos. (By the way, the programmes that are on lately, only require half a brain most of the time, so lately I rarely just watch television.) But yesterday I discovered a new, entertaining tellywatching combination which requires you to focus even harder on what you are seeing: tellydoodling.

Whoever gets the three full names correct first, wins a prize…

Tags: , ,

12 Responses to “my new hobby: tellydoodling”

  1. Pieter Says:

    super!

  2. Ann Debrabandere Says:

    heel mooi Jane, ik herken enkel de bovenste met het geruite sjaaltje…

  3. isabel laenen Says:

    De tweede is Johan Boskamp! Goed gedaan Jane.. De derde ken ik niet, jammer, daar gaat m’n prijs.

  4. Hélène Says:

    ik denk… jeremy clarkson, johan boskamp en frank raes? Van de laatste ben ik niet zeker… de neus trekt er wel op.
    Win ik een prijs? 🙂
    Leuk, Jane!

    • Jaane Says:

      Nee, het is niet Frank Raes, helaas. Deze man zat wel naast Frank Raes, maar ik had ook nog nooit van hem gehoord. Waar zitten die voetbalkenners?

  5. riet Says:

    Dju, die eerste twee herkende ik meteen… Naast Frank Raes? Zit Filip Joos daar niet? (maar die zie ik er dan weer minder in… :/ )

    • Jaane Says:

      Haha, zalig! Nee, inderdaad Filip Joos is het ook niet. Het was een eenmalige gast, denk ik. Een of andere trainer…. Wie o wie gaat het raden?

  6. conservatorium Says:

    jeremy, johan en yvke vanderhaeghen assisten bij kvk 🙂
    3 op 3 daar komt de prijs!!!

  7. Jaane Says:

    Hoera! De prijs is… een print naar keuze van één van mijn werken (kijk op http://www.jaane.be) of neus hier rond op deze blog. Als ik je daar niet mee kan verblijden dan zal je het moeten stellen met een fles wijn 🙂 Dus wat zal het zijn, meneer Veranneman?

  8. pj Says:

    :):):) daar ben ik echt super blij mee!!!! ik neus nog eens rond. Zoveel goodies … wordt moeilijk

Leave a comment